Camping til Show 2021
Husk at tilvælge det antal dage du ønsker at campere.
Kom og hav en fest med os! Vi kan og skal endelig mødes og fejre at vi igen kan udstille og fremvise vores dejlige ponyer!
Til Dansk Fell Pony Forenings show d. 29.-31. oktober 2021, har vi været så heldige at få lov at være hos Vejle Rideklub. Vejle Rideklub fungerer i det daglige som en rideskole under Dansk Rideforbund, og der er plads til alle. Nybegynder som øvet, børn som voksne. Et fantastisk sted med en rigtig god stemning.

Vi har ridehallen som er en 20x60m bane, og har adgang til en lækker rytterstue, hvorfra der er udsigt over hallen og WiFi. Ved rytterstuen er der toiletter og badefacilitet. Vi har den bagerste stald, stald nummer 4, med 25 bokse.

Der er mulighed for at overnatte i campingvogn både med og uden strøm, og derudover er der rigtig gode parkeringsforhold på rideklubben.
Behøver du hjælp til tilmelding, klik her:&ampnbspGuide til tilmeldingen til show 2021
10.10.2021
29.10.2021 kl. 08.00 - 31.10.2021 kl. 15.00