Gratismedlemskab

Info
Dansk Fell Pony Forening kan altid bruge nye engagerede medlemmer – jo flere jo bedre til at promovere denne skønne hesterace.

Alle med interesse i avl og brug af Fell Ponyer kan optages som medlem i foreningen.

Som medlem forpligter man sig til at følge foreningens vedtægter og regler.

Kun medlemmer, der ikke står i restance til foreningen, kan fremstille ponyer til arrangementer afholdt af Dansk Fell Pony Forening.
Medlemmer der benytter ikke-avlsgodkendte hingste kan ekskluderes.
Uanset hvornår på året man melder sig ind, gælder medlemskabet for det kalenderår man er i.

Dansk Fell Pony Forening forærer dig et gratis medlemskab af foreningen, hvis du lige har købt din første fell pony.
Det gratis medlemskab gælder i det år fell ponyen er købt. Dvs køber du din fell pony i januar – ja så har du gratis medlemskab fra januar til december, og køber du din fell pony i oktober, så har du et gratis medlemskab fra oktober til december året efter.

Efter dit Gratis år skal du selv tilmelde dig det medlemskab du ønsker på hjemmesiden.

Det eneste du skal gøre for at få dette gratis medlemskab, er at sende en mail til vores kasserer, med dit fulde navn, adresse, telefonnummer, e-mail og evt. www adresse – husk at skrive din Fell Ponys fulde navn og reg. nr. samt hvornår den er købt.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen
Hold i dag