Info vedr. afhentning

OBS!! Der er kan være op til en måneds laveringstid på de bestilte vare da der ikke er noget lager og alt i webshoppen laves på bestilling. Derfor vil vi gerne samle bestillingerne for at spare mest muligt på udgifterne.

Alt tøjet er ID Wear så hvis du har brug for størrelsesguide kan den findes HER

HUSK hvis dine vare skal sendes, skal du også ligge en FRAGT i kurven inden du betaler.

Hvis man ønsker en vare som ikke er i webshoppen så skriv til salg@danskfellponyforening.dk med en forespørgsel. Hvem ved måske det kan fremskaffes :)

Fragt
Beskrivelse
Skal du ha sendt dine vare, skal du huske at ligge den her "fragt" i kurven inden du betaler.
DFPD logo klistermærke 10x17
Beskrivelse

DFPF vertikal logo klistermærke.

Bredde 10 cm Højde 17 cm

DFPF logo klistermærke 20x33
Beskrivelse

DFPF vertikal logo klistermærke.

Bredde 20 cm Højde 33 cm

DFPF logo klistermærke 19x10
Beskrivelse

Dansk Fell Pony logo klistermærke.

Bredde 19 cm Højde 10 cm

DFPF logo klistermærke 38x20
Beskrivelse

Dansk Fell Pony logo klistermærke.

Bredde 38 cm Højde 20 cm

DFPF Slips

Slips med Dansk Fell Pony  Forening logo

Kan bruges til både skjorte og polo

Fåes i:

Hvid med lilla tryk

Hvid med lilla glimmer tryk

Lilla med hvid tryk

Lilla med hvid glimmer tryk

320 - PRO Wear Poloshirt - Herre - Lilla
Beskrivelse

Slidstærk og klassisk poloshirt med brystlomme. Nakke- og skulderbånd og nakkespejl. Poloshirten har gennemgået en forkrympningsproces ved meget høje temperaturer, både før og efter indfarvningen, for ekstra stabilitet og lang levetid.

Med Dansk Fell Pony logo på ryg og bryst

321 - PRO Wear poloshirt - Dame - Lilla
Beskrivelse
Slidstærk og klassisk poloshirt. Nakke- og skulderbånd og nakkespejl. Poloshirten har gennemgået en forkrympningsproces ved meget høje temperaturer, både før og efter indfarvningen, for ekstra stabilitet og lang levetid. Let figursyet.

Med Dansk Fell Pony Logo på ryg og bryst

591 - Stretch T-shirt - 3/4 Ærmet - Dame
Beskrivelse

3/4 ærmet T-shirt. Behagelig bomuldskvalitet med stretch for bedste komfort og pasform. Flatlock-stikninger ved hals. Let figursyet.

Med Dansk Fell Pony Forening´s Logo på ryggen og på bryst.

506 - Interlock V-hals T-shirt - Dame - Lilla
Beskrivelse

Kortærmet interlock T-shirt med V-hals i blød antipillingkvalitet Let figursyet.

Med Dansk Fell Pony Logo på ryg og bryst

S721 - SEVEN SEAS - Kortærmet - Dame
Beskrivelse

Moderne business skjorte i fint twill med strygefri finish. Klassisk dame model med moderne silhuet og behagelig pasform.

Med Dansk Fell Pony logo på ryggen.

S720 - SEVEN SEAS - Langærmet - Dame
Beskrivelse

Moderne business-skjorte i fin twill med Non Iron finish. Klassisk damemodel med moderne silhuet og behagelig pasform.

Med Dansk Fell Pony logo på ryggen

638 - CORE full zip hoodie - Herre - Sort

Med Dansk Fell Pony LOGO på ryg og bryst

639 - CORE full zip hoodie - Dame - Sort
Beskrivelse

Klassisk hættecardigan med kængurulomme i ny og opdateret pasform. High-cut halsafslutning og gennemgående lynlås. Snøre i hætte og rib ved ærme og bund. Kraftig kvalitet. Blød, børstet inderside. Let figursyet.

Med Dansk Fell Pony LOGO på ryg og bryst

854 - CORE Soft Shell Jakke - Herre - Sort

Med Dansk Fell Pont Logo på ryg og bryst

856 - CORE Soft Shell Jakke - Dame - Sort