Stutterier:

Mange som avler, ønsker som oftes at de afkom de laver indeholder et navn eller lignende som gør at man kan se at det er det pågældende stutteri som har avlet den specifikke pony. DFPF bestyrelse samt avlsmedlemmerne arbejder pt på højtryk for at få lavet et brugbart katalog om landets Fell pony stutterier. Kataloget vil give et overblik over stutteriet, hvad de ønsker at fremavle med deres avlsdyr, kontakt oplysninger mm.

At få sit stutteri vist i kataloget er en del af avlsmedlemskabet, men være forbundet med en lille administrationsomkostning for øvrige medlemmer som ønsker at deres Stutteri kommer med.

Ud over hjemmesidevisning og henvisning til vores Facebook side, så vil DFPF bruge informationer til at promoverer racen ved shows, dyrskuer, stævner mm.

Hvordan kommer jeg i stutteri Kataloget?:

Ved et avlsmedlemsskab er dit stutteri automatisk tilsikret adgang til kataloget gratis, det kræver blot at du udfylder blanketten HER

Hvis du ikke har et avlsmedlemsskab, så koster det 100 kr. at blive en del af vores katalog.

Kataloget opdateres løbende, og det er vigtigt du informerer os ved ændringer eller hvis du ønsker dit stutteri skal tages af listen.
Ved spørgsmål, kontakt da webmaster Nanna Køel.

Stutteri-listen er under opbygning.

Hold i dag