Vis alle Få pladser Ledige Venteliste Udsolgt
Kontingenter
Seniormedlemsskab | 1
18 - 99 år
Ved senior medlemskab får du:Nyhedsbreve til medlemmerMulighed for deltagelse til seges skuer (dog ikke udenlandsk medlemskab)Mulighed for deltagelse til foreningens show og kåring1. stemmeret ved generalforsamlingenRåd ved show og skuer ( der gives ikke råd og vejledning til avlsspørgsmål i dette medlemskab)
Juniormedlemskab | 2
0 - 18 år
Passivtmedlemsskab | 3
18 - 99 år
Ved passivt medlemskab får du:Nyhedsbreve til medlemmerMulighed for deltagelse til Seges skuerRåd ved show og skuer (der gives ikke råd og vejledning til avlsspørgsmål i dette medlemskab)
Familiemedlemskab | 4
18 - 99 år
Ved familiemedlemskab får du:Nyhedsbreve til medlemmerMulighed for deltagelse til Seges skuerMulighed for deltagelse til foreningens show og kåring2. stemmeret ved generalforsamlingenRåd ved show og skuer (der gives ikke råd og vejledning til avlsspørgsmål i dette medlemskab)
Udenlandskmedlemskab | 6
Avlsmedlemskab | 5
18 - 99 år
Pris: 750 kr.Ved avlsmedlemskab får du:Nyhedsbreve til medlemmerMulighed for deltagelse til Seges skuer (dog ikke udenlandsk medlemskab)Mulighed for deltagelse til foreningens show og kåring1. stemmeret ved generalforsamlingenRåd ved show og skuerAvlsforumHjælp og formular til avlsrelateret tingUpdates og input til & fra SegesIndflydelse på avlsbetonet foreningsarbejdeHingst i foreningens hingstekatalog gratis (gebyr skal stadig betales til Seges)Nyheder fra UK
Hold i dag