Skal du i bikiniform med din Fell pony?

DFPF vil gerne invitere alle Fell Ponyer og venner* til at deltage i vores ‘’Fit med Fell’’ Challenge. Challengen går ud på at komme ud i landskabet med jeres fine fell ponyer, enten ved at ride, køre eller gå en tur. Det bliver en sommer-challenge, som kommer til at foregå i månederne maj, juni og juli. I disse måneder skal der registreres 20, 30 eller 40 km. Der skal tilmeldes til en af de angivne km, som man mener passer til en og ens pony, men går man mere kan man snildt “stige i graderne” og ende med fx 30 km selvom man har meldt til 20 km eller gå mere end de 30 km, ens km antal vil fremgå på diplomet. Challengen behøver ikke gennemføres med samme pony og skal ikke gennemføres over en dag.

Tilmeldingen skal sendes til event@danskfellponyforening.dk, hvor du skriver dit navn, antal km du vil deltage med og navnet på den/de ponyer der deltager samt hvordan du har betalt (mobilepay eller bankoverførsel). Når vi har registreret din tilmelding sender vi et skema tilbage hvor I vil skulle registrere jeres ture og sende retur til samme mailadresse når I har gennemført jeres km antal og dermed challenge.

Prisen for at deltage er 150 kr for medlemmer af Dansk Fell pony forening og 200 kr for ikke-medlemmer. I vil modtage et diplom og en roset når I har fuldført challengen inden for de 3 måneder.

Beløbet skal overføres til vores mobilepay 2239CV eller på reg: 1551 kontonr: 4180919422

Vi håber at i gerne vil deltage og dele jeres ture på de sociale medier, med hashtagget #fitmedfellchallenge2024, så vi kan følge jeres ture.

Der bliver oprettet en facebook gruppe, for alle deltagere til at heppe og hygge med hinanden, hvor vi håber I vil opdatere omkring jeres ture . Ved deling af billeder, giver du rettighederne til disse over til DFPF, og derved rettigheder til at DFPF kan bruge disse billeder i DFPF øjemed, hjemmeside, instagram, indbydelser mm.

* Alle racer og blandinger kan deltage.

Hold i dag