Tusind tak for et helt fantastisk show og kåring med mange smukke Fell ponyer og 2 smukke Dales ponyer. Vi er meget glade for at I vil deltage og støtte op om vores lille race og forening.
Tak til alle hjælpere på dagen, sponsorer, fotograf, vores dommer mv.

Her er resultaterne fra årets show:
DFPF Show og kåring 2024

Vi DFPF (Dansk Fell Pony forening) inviterer hermed til show den 17 August 2024
Arrangementet foregå på følgende lokation:

Holbæk Rideklub
Ladegårdsalleen 3 B
4300 Holbæk

Her kan du se årets katalog:

Katalog 2024 - DFPF

Huskeliste:

Huske liste Show 2024

Weekendens Kåring, eksteriør og ride-klasse dommer er Deborah Chadwick og er uddannet Fell dommer indenfor Fell Pony Society, vi glæder os meget til at byde Deborah velkommen til Danmark.
Stedet er en kending fra 2022, og det er en skøn lokation, med indendørs samt udendørs faciliteter.

Kåringen foregår om formiddagen hvor de tilmeldte ponyer ud over eksteriørbedømmelse også vises løse. Der er masser af bokse, cafeterier og plads til at nyde de dejlige fell ponyer.
For andet år på Sjælland, har vi kåring, kun medlemmer kan stille til kåring og for at holde udgiften på arrangementet nede er det op til den enkelte udstiller at sikre at dyrlægeattest følger kåringsreglementet. Link til attest kan findes på vores hjemmeside under “Links” fanen. Det er ikke et krav at måle hopper jf. de engelske regler, da kun hingste er omfattet af det krav for optagelse i den engelske stambog, som DFPF følger.

Dommer fortæller på dagen hvorledes hun ønsker ponyen fremvist i kåring og show klasser.

Der vil efter dagen følge fællesspisningsarrangementet på stedet, således at jer som har bokse kan få hygge og mad med inden i drager hjemad.
Der er mulighed for at komme fredag eftermiddag fra kl. 15.00 og afrejse skal ske søndag inden kl. 13.00

Der er på lokationen solarie og vandspiltov til rådighed mod mindre betaling. Der vil være mulighed for at købe spåner, evt. halm og hø/wrap. Boksene skal være muget i bund inden

afrejse, for at sikre at foreningen ikke skal økonomisk belastes for dette er der et depositum på 250 kr. som tilbagebetales ved tømt boks.

Kåring, Eksteriør og brugs klasser er åbent for Hopper, Hingste og vallakker i alle aldre, såfremt disse er stambogsførte.

Igen i år inviterer vi Dales ponyer og ejere med til en skøn dag. Der er for Dales ponyer er der kun åbent for eksteriør og brugsklasser.

Håndtering og ridning af Hingste skal foregå af personer over 15 år, med mindre dispensation hos bestyrelsen er blevet søgt og godkendt af denne.

Læs hele invitationen og tilmeldingsblanket her:

PDF Invitation & tilmelding show 2024

WORD invitation & tilmelding show 2024